Ula küla jaanituli 2013

Eile 22.06.2013 olin tunnistajaks erakordsete sündmuste jadale. Vot ei tea, kas mängus olid kõrgemad jõud või midagi muud, kuid fakt on, et mina pole oma ihusilmaga veel nii palju Ula küla inimesi korraga koos näinud, kui sel õhtal. Eks sa vaata ise piltide peelt. Samuti on siin ka üks lühike video, mis annab ehk isegi paremini edasi selle elektri, mis eile inimeste vahel õhus oli.

Ma olen önnelik ja rahul, et inimesed said kokku tulla ja loodan, et sellest kasvab välja iga aastane küla traditsioon.

 

Panin siia ainult mõned pildid. Kogu galerii asub hoopis siin:  http://s1042.photobucket.com/user/Andres_Talk/library/

Kuna pildid on privaatsed on vaja parooli, mida saad minu käest küsida telefonil 56185119 või maili andres.usiniidi@gmail.com Kaitsin parooliga kuna võibolla kõigile ei sobi, et nende pildid avalikult netis ripuvad.

Lisa kommentaar

