Lövilöugas – koduküla lugu

Loulda ma õieti ei mõista ning naaberküla tüdrik ristis mind nooreks Ulaks, ju ma võin olla ka noor Tin-Tin ajaviiteks. 🙂

G       Em       C                          D
Läbin külateid ja radu, hellalt puutun kruusateid
G       Em       C                          D
Nägin sinu silmis valu, kes suudaks ravida neid
G       Em       C                          D
Talutaadi juttu kuulan, sest tema isa oli külavanem
G       Em       C                          D
Mesilinde õuepeal püüan, mesi on suhkrust parem

REF:
C                D      G              Em
Kaugel metsaserval, üks pisike maja on meil
C                D      G              Em     C    D   G
Mina lõhun õues puid, sinul küpseb pannileib

G       Em       C                          D
Mina tahan ehitada paadi, et sellega sõita merd
G       Em       C                          D
Armsama nimel mina võitlen, kodu eest valan verd
G       Em       C                          D
Ootab mind tuulte kannus, koduküla tasane maa
G       Em       C                          D
Kord seilan sõbraga merel, kui lodi valmis saab

REF:
C                D      G              Em
Kaugel metsaserval, üks pisike maja on meil
C                D      G              Em     C    D   G
Mina lõhun õues puid, sinul küpseb pannileib

G       Em       C                          D
Koduküla rahvast on vähe, nende terviseks me joome
G       Em       C                          D
Talurahvas viidi saksa, nüüd lähvad pojad soome
G       Em       C                          D
Kaunid on sinu huuled, keelatud metsa maius
G       Em       C                          D
Võtsid ära minu südame, sina oled mulle ainus

REF:
C                D      G              Em
Kaugel metsaserval, üks pisike maja on meil
C                D      G              Em     C    D   G
Mina lõhun õues puid, sinul küpseb pannileib

Lisa kommentaar

